مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 06:512019-10-20سياسي

گردهمایی اربعین قوی ترین رسانه برای معرفی قیام عاشورا است


رییس جمهور در پیامی به رییس جمهور و نخست وزیر عراق گفت: گردهمایی اربعین نشان داد که اربعین فقط یک مناسبت تقویمی نیست، بلکه قوی ترین رسانه برای معرفی قیام عاشورایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رییس جمهوری اسلامی ایران در پیامی به رییس جمهور و نخست وزیر عراق ضمن تشکر از پذیرایی دولت و ملت عراق از زائران حسینی، گردهمایی اربعین را قوی ترین رسانه برای معرفی قیام عاشورا دانست.

متن پیام حجت الاسلام حسن روحانی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای برهم صالح رییس جمهور محترم عراق جناب آقای عبدالمهدی نخست وزیر محترم عراق در راهپیمایی بزرگ و باشکوه اربعین حسینی که امسال با حضور و مشارکت بی نظیر و میلیونی عاشقان ولایت و مشتاقان آزادی و آزادگی برگزار شد، بار دیگر حماسه ای جاودانه و به یادماندنی خلق و پیام آزادگی و جوانمردی عاشورا به گوش همه جهانیان رسانده شد.

این گردهمایی بیش از پیش نشان داد که اربعین فقط یک مناسبت تقویمی نیست، بلکه معجزه ماندگار تاریخی و قوی ترین رسانه برای معرفی فرهنگ حسینی و قیام عاشورایی است.

این همایش جهانی سرشار از برکات است که هر سال بیش از پیش ابعادی آشکارتر می یابد و تجلی همبستگی و اتحاد و نزدیکی صمیمانه ارادتمندان رسالت و ولایت به ویژه در بین مردم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی اربعین قوی ترین رسانه برای معرفی قیام عاشورا است

گردهمایی اربعین قوی ترین رسانه برای معرفی قیام عاشورا است