مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 06:252019-10-20اقتصادي

پروژه شهربازی پارک ملت سنندج 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است


شهردار سنندج از پیشرفت 45 درصدی پروژه شهربازی روباز پارک ملت خبر داد و گفت: ایجاد مکان مناسب و استاندارد تفریحی برای شهروندان به ویژه کودکان از مهم ترین اهداف اجرای این پروژه سرمایه گذاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حشمت الله در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه روند اجرایی عملیات اجرایی پروژه شهربازی پارک ملت در حال انجام است افزود: پروژه احداث شهربازی پارک ملت سنندج یکی از بسته های سرمایه گذاری این شهرداری است که پس از اخذ مجوز از طریق انتشار فراخوان نسبت به انتخاب سرمایه گذار برای احداث این پروژه اقدام شد.

وی بیان کرد: در راستای ایجاد مکان مناسب و استاندارد تفریحی برای شهروندان به ویژه کودکان و محیط هایی شاد برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت و همچنین ارتقاء شور و نشاط و شادابی میان آنان عملیات احداث شهربازی روباز پارک ملت در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

شهردار سنندج، از پیشرفت 45 درصدی پروژه شهربازی پارک ملت سنندج خبر داد و گفت: این شهربازی در زمینی به مساحت 23 هزار مترمربع با مشارکت بخش خصوصی و با سرمایه گذاری 130 میلیارد ریالی در حال احداث است.

وی با تاکید بر اینکه عملیات عمرانی احداث این شهربازی تا دو ماه آینده به اتمام می رسد، اضافه کرد: در فاز اول 16 الی 20 عدد وسایل بازی متنوع برای کودکان و بزرگسالان نصب خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه شهربازی پارک ملت سنندج 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

پروژه شهربازی پارک ملت سنندج 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است