مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 06:222019-10-20پزشكي

کانون های بیماری آنفلوانزای مرغی و تب برفکی در قم کنترل شده است


در حال حاضر با تمهیدات لازم، کانون های بیماری آنفلوانزای مرغی و تب برفکی در قم کنترل شده است و امسال مورد خاصی از این بیماری ها مشاهده نشده است.

- مدیرکل دامپزشکی استان قم گفت: در حال حاضر با تمهیدات لازم، کانون های بیماری آنفلوانزای مرغی و تب برفکی در قم کنترل شده است و امسال مورد خاصی از این بیماری ها مشاهده نشده است.

مهدی رفیعی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت پیشگیری از بیماری های دام و طیور عنوان کرد: در فصل پاییز دو موضوع مهم آنفلوآنزا و تب برفکی مطرح است که باید مرغداران و دامداران به نکات بهداشتی در پیشگیری از شیوع این بیماری ها توجه داشته باشند.

مدیر کل دامپزشکی استان قم افزود: در حال حاضر با تمهیدات لازم، کانون های بیماری آنفلوانزای مرغی و تب برفکی در قم کنترل شده است و امسال مورد خاصی از این بیماری ها مشاهده نشده است.

وی اظهار کرد: توصیه می شود مرغداران به بحث توسعه بهداشتی و مقررات امنیت زیستی مرغداری ها، ترددها و جابه جایی مرغ ها توجه ویژه ای داشته باشند.

رفیعی بیان کرد: امسال نیز واکسیناسیون جامع در مرغداری ها انجام می شود و مرغداران این واکسیناسیون را طبق نظر دامپزشکی به موقع انجام داده و رعایت مقررات بهداشت و قرنطینه و توصیه های دامپزشکی را در اولویت کار خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های بیماری آنفلوانزای مرغی و تب برفکی در قم کنترل شده است

کانون های بیماری آنفلوانزای مرغی و تب برفکی در قم کنترل شده است