مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 06:192019-10-20اقتصادي

کاهش نقدینگی در داروخانه ها / جزییات سند خدمات نوین داروخانه ای


نایب رییس انجمن داروسازان ایران ضمن اشاره به آنچه که کاهش شدید نقدینگی در داروخانه ها خواند، گفت: در حال حاضر اقتصاد داروخانه ها به شدت دچار بحران شده است.

- کاهش نقدینگی در داروخانه ها / جزییات سند "خدمات نوین داروخانه ای" نایب رییس انجمن داروسازان ایران ضمن اشاره به آنچه که "کاهش شدید نقدینگی در داروخانه ها" خواند، گفت: در حال حاضر اقتصاد داروخانه ها به شدت دچار بحران شده است.

دکتر علی فاطمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به حجم مطالبات داروخانه ها از سازمان های بیمه گر، گفت: متاسفانه داروخانه ها چهار ماه از مطالبات سال گذشته خود از سازمان بیمه سلامت یعنی از آذر تا اسفند سال 97 را دریافت نکرده اند و در حال حاضر نزدیک به یکسال است که این بخش از مطالبات داروخانه ها از سوی بیمه سلامت پرداخت نشده است.

اقتصاد داروخانه ها در بحران و کاهش شدید نقدینگی وی با بیان اینکه وضعیت پرداخت های سازمان های بیمه گر نسبت به سال گذشته بدتر شده است و این موضوع داروخانه ها را به شدت تحت فشار قرار می دهد، افزود: امیدواریم این مساله به زودی حل شده و در خدمت رسانی دارویی به مردم و تامین داروی بیماران مشکلی ایجاد نشود.

در حال حاضر اقتصاد داروخانه ها به شدت دچار بحران شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش نقدینگی در داروخانه ها / جزییات سند خدمات نوین داروخانه ای

کاهش نقدینگی در داروخانه ها / جزییات سند خدمات نوین داروخانه ای