مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 05:362019-10-20اجتماعي

اعتباری برای تامین سوخت مدارس زنجان ابلاغ نشده است


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مدارس مناطق محروم استان، سوخت خود را تامین کرده اند، با این حال هنوز اعتباری برای تهیه سوخت ابلاغ نشده است.

- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان: اعتباری برای تامین سوخت مدارس زنجان ابلاغ نشده است معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مدارس مناطق محروم استان، سوخت خود را تامین کرده اند، با این حال هنوز اعتباری برای تهیه سوخت ابلاغ نشده است.

حسین حسنلو در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای تامین سوخت مدارس باید وزارت آموزش و پرورش اعتبار لازم سرانه های عادی و تامین سوخت مدارس را ابلاغ کند تا بتوانیم اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه اعلام کرده ایم که برای تامین سوخت به اعتبار نیاز داریم، افزود: تا این لحظه هیچ اعتباری برای تامین سوخت مدارس دریافت نکرده ایم ولی اطلاعات لازم از طریق مناطق و نواحی جمع آوری شده است.

این مسئول بیان کرد: مدارس مناطق محروم که راه های صعب العبوری نیز دارند، سوخت خود را یا تامین کرده اند یا در حال تامین هستند و هزینه سوخت بعد از اینکه اعتبار را دریافت کردیم، تحویل شعبه های نفت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتباری برای تامین سوخت مدارس زنجان ابلاغ نشده است

اعتباری برای تامین سوخت مدارس زنجان ابلاغ نشده است