مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 05:222019-10-20سياسي

المانی که با حادثه سقوط هواپیما همخوانی ندارد+ فیلم و عکس


المانی که با حادثه سقوط هواپیما همخوانی ندارد+ فیلم و عکس باید از شورا و شهرداری سیسخت پرسید خودتان را جای غریبه ها بگذارید؛ چه معنا و مفهومی از این المان دستگیرتان می شود.

خبرگزاری فارس سی سخت؛ عباس شیرزادی/بی شک تلخ ترین حادثه کشور در سال 96 در واپسین روزهای آن سال یعنی در ساعت 8 و اندی از صبح روز 29 بهمن ماه در نوک قله پازن پیر رخ داد و مسافران پرواز تهران یاسوج در هواپیمای ATR72 سفر بی پایانی را تجربه کردند و 66 خدمه از کاپیتان گرفته تا مهماندار و کادر امنیت پرواز و همه مسافران آسمانی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس اما این حادثه شاید تلخ ترین حادثه چند دهه اخیر استان کهگیلویه و بویراحمد بود و تنها یک بار چهل سال پیش آن هم در روستای ده بزرگ از توابع شهرستان باشت به علت سهل انگاری انبار دینامیت منفجر شد و نزدیک به 50 نفر از مردم آن روستا به طور فجیعی جان خود را از دست دادند.

متاسفانه تا آن جاکه ذهن یاری می کند برای بازماندگا حادثه دلخراش ده بزرگ هم یادبود و المانی جهت زنده نگه داشتن یاد و نام درگذشتگان آن حادثه در نظر گرفته نشد هر چند که آن حادثه در سال هایی رخ داد که عصر ارتباطات نوین نبود و .

اما حادثه سقوط هواپیمای ای تی آر 72 در دوره ای اتفاق افتاده که همه انتظار برگزاری مراسم در خور شان و شایسته ای برای درگذشتگان داشتند که داغ آن بر دل با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المانی که با حادثه سقوط هواپیما همخوانی ندارد+ فیلم و عکس

المانی که با حادثه سقوط هواپیما همخوانی ندارد+ فیلم و عکس