مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 05:042019-10-20پزشكي

آیا بدبینی حسادت گونه زنان یک بیماری است؟


رییس کلینیک تخصصی اعصاب و روان بهمن یزد از شیوع «بدبینی حسادت گونه» در بین زنان خبر داد و رفع بیماری عصبی آنها را تنها با درمان دارویی موثر خواند.

- رییس کلینیک تخصصی اعصاب و روان بهمن یزد از شیوع بدبینی حسادت گونه در بین زنان خبر داد و رفع بیماری عصبی آنها را تنها با درمان دارویی موثر خواند.

دکتر مجتبی یاسینی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، خانواده را کوچکترین واحد اجتماعی عنوان می کند و می گوید: چگونگی رفتار و تعامل افراد خانواده پایه گذار چگونگی روابط آینده اجتماعی افراد است لذا سلسله مراتب و رعایت در آن اهمیت زیادی دارد که به آن هرم قدرت در خانواده گفته می‎شود.

وی به جایگاه زن و مرد در هرم قدرت خانواده اشاره و اضافه می کند: در خانواده های مرد سالار، مرد در راس هرم و در خانواده های زن سالار، زن در راس هرم قدرت قرار دارد.

این روان پزشک اضافه می کند: در هر خانواده مشکلاتی وجود دارد که می‎تواند آگاهانه یا ناآگاهانه موجب اختلافات خانواده ها شود اما بدبینی حسادت گونه یکی از عوامل ناآگاهانه اختلاف بین زن و شوهر محسوب می‎شود که می تواند در هر دو جنس زن و مرد وجود داشته باشد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان این که کمتر از یک درصد افراد جامعه دچار این مشکل می شوند، تصریح می کند: میزان شیوع این بدبینی حسادت گونه در زنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا بدبینی حسادت گونه زنان یک بیماری است؟

آیا بدبینی حسادت گونه زنان یک بیماری است؟