مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 01:362019-10-19بين الملل

40 میلیون آمریکایی سالانه گرسنگی را تجربه می کنند


هر دو حزب آمریکا بیشترین درآمد کشور را به جای مبارزه با فقر، برای نظامی گری، حفظ پایگاه های جهانی پنتاگون و تهاجم بی پایان در عرصه های متعدد درکنار کمک های مالی برای مشتی از شرکت های آمریکایی تخصیص می دهند.

- گروه غرب از نگاه غرب خبرگزاری فارس: فقر، بیکاری، اشتغال ناکامل، گرسنگی، ناامنی غذایی و محرومیت کلی، میلیون ها خانوار را در ثروتمندترین کشور جهان یعنی ایالات متحده آمریکا تحت تاثیر قرار می دهد.

چرا؟ به این دلیل که هر دو جناح راست حزب جنگ بیشترین درآمد کشور را سرخود برای نظامی گری، حفظ امپراتوری پایگاه های جهانی پنتاگون و تهاجم بی پایان در عرصه های متعدد درکنار کمک های مالی  برای مشتی از شرکت های آمریکایی تخصیص می دهند.

تنها درهزاره جدید تریلیون ها دلار بی شمار صرف منابع فوق شده و در کنار آن مالیات ها برای ثروتمندان کاهش یافته است، درحالی که کمک های مالی برای برنامه کوپن های غذایی و دیگر برنامه های عدالت اجتماعی به سرعت در حال کاهش هستند و این همه  در حالی است که دیون ملی سالانه بیشتر از یک تریلیون دلار افزایش پیدا می کند.

بیشتر خانوارهای آمریکا که یک یا دو عضو آنها کار می کنند هیچ پس اندازی ندارند یا دارای پس انداز اندکی هستند که آنها را در برابر گرسنگی و بی خانمانی و گذران زندگی از یک چک حقوقی تا چک حقوقی دیگر یا کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 میلیون آمریکایی سالانه گرسنگی را تجربه می کنند

40 میلیون آمریکایی سالانه گرسنگی را تجربه می کنند