مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 00:252019-10-19ورزشي

بانوی رکابزن ایران از سهمیه المپیک بی نصیب ماند/ معادله ای که درست از آب در نیامد!


فدراسیون دوچرخه سواری پس از مسابقات جاده قهرمانی آسیا 2019 اظهار امیدواری کرده بود که سمیه یزدانی شانس سهمیه المپیک2020 را دارد اما اکنون مشخص شده این رکابزن از سهمیه المپیک بی نصیب مانده است.

- بانوی رکابزن ایران از سهمیه المپیک بی نصیب ماند/ معادله ای که درست از آب در نیامد! فدراسیون دوچرخه سواری پس از مسابقات جاده قهرمانی آسیا 2019 اظهار امیدواری کرده بود که سمیه یزدانی شانس سهمیه المپیک2020 را دارد اما اکنون مشخص شده این رکابزن از سهمیه المپیک بی نصیب مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از اینکه سمیه یزدانی در مسابقات جهاده قهرمانی آسیا 2019 مقام سوم را کسب کرد و به مدال برنز رسید، فدراسیون دوچرخه سواری این شانس را برای سمیه یزدانی قائل شد که بتواند سهمیه المپیک جاده را بگیرد اما این امکان برای نماینده ایران وجود ندارد که به بررسی علت آن می پردازیم.

با توجه به اینکه در مسابقات قهرمانی آسیا 2019 رکابزنان ازبکستان و کره جنوبی اول و دوم شدند و سمیه یزدانی در جایگاه سوم ایستاد، فدراسیون امیدوار بود که ازبکستان و کره جنوبی بتوانند از طریق رنکینگ جهانی کشورها سهمیه بگیرند و یزدانی از طریق قاره ای به سهمیه برسد.

در بخش بانوان، طبق سیستم کسب سهمیه المپیک 2020 ، کشورهایی که جزو 22 کشور اول رنکینگ جهانی قرار بگیرند، سهمیه می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی رکابزن ایران از سهمیه المپیک بی نصیب ماند/ معادله ای که درست از آب در نیامد!

بانوی رکابزن ایران از سهمیه المپیک بی نصیب ماند/ معادله ای که درست از آب در نیامد!