مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 15:072019-10-19سياسي

اربعین عامل مهم تاسیس یک تمدن برای زمینه سازی ظهور است


استاد حوزه علمیه قم اربعین را عامل مهم تاسیس یک تمدن کامل و جامع که زمینه ساز ظهور امام زمان(علیه السلام) خواهد بود، دانست و بیان کرد: چون امام حسین(علیه السلام) زنده است قلب شیعه زنده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی عصر امروز در گردهمایی عزاداران حسینی در مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه یزیدیان در کربلا به دنبال نسل کشی و حذف اسلام و نام پیامبراکرم(صلی الله علیه و آله) بودند، اظهار کرد: اگر امام سجاد(علیه السلام) را نکشتند چون فکر می کردند در اثر بیماری از دنیا خواهند رفت و الا این جنایتکاران به طفل 6 ماهه نیز رحم نکردند و گلوی او را با تیر سه شعبه پاره پاره کردند.

وی به بیان برخی جنایات لشکر یزید در روز عاشورا پرداخت و ادامه داد: آنها می خواستند نام سید الشهدا (علیه السلام) را محو کنند ولی به این هدفشان نرسیدند.

از سوی دیگر امام حسین(علیه السلام) به دنبال دو هدف بودند؛ نخست وفای به عهد بندگی خدای متعال بود و همه سرمایه و هستی خود را برای این وفای به عهد دادند.

استاد حوزه علمیه قم افزود: امام حسین(علیه السلام) به این هدف رسیدند و به همین دلیل یکی از اعمال در تمام مناسبت های ما زیارت امام حسین(علیه السلام) از دور و نزدیک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین عامل مهم تاسیس یک تمدن برای زمینه سازی ظهور است

اربعین عامل مهم تاسیس یک تمدن برای زمینه سازی ظهور است