مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 14:252019-10-19سياسي

«امت اسلامی ید واحده در مقابل استکبار» پیام اربعین به جهان است


نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: امت اسلامی ید واحده در مقابل استکبار جهانی مهم ترین پیام اربعین امسال به جهانیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید نبی موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران در مرز شلمچه افزود: به یاد می آورم 10 سال پیش را وقتی در خرمشهر امکانات چندانی برای زائران وجود نداشت و سه شبانه روز طول می کشید تا یک زائر با بهره مندی از کمترین امکانات و تحمل سختی های زیاد از مرز عبور کند و وارد خاک عراق شود.

وی اظهار کرد: از حدود سه تا چهار سال پیش به ویژه امسال آنقدر تردد زائران در مرزهای شلمچه و چذابه روان است که تعبیر من از این مسئله آن است که آب را از یک سرازیری بریزند و در آن پایین منتظر باشی که آرام و آسان عبور کند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به محدودیتی که در عراق به لحاظ امکانات وجود دارد، تصریح کرد: خوشبختانه با ظرفیت های فراهم شده از سوی ایران در آن سوی مرز (بخش عراقی شلمچه) مشکل کمبود خودرو برای انتقال زائران و آب معدنی در کمترین زمان ممکن رفع شد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه امسال تردد در مرزهای شلمچه و چذابه نسبت به سال گذشتنه بسیار روان تر است، گفت: طبق آمار، امسال دو برابر جمعیت زائران سال گذشته برای سفر به عتبات عالیات و به ویژه کربلای معلی از طریق مرزها به عراق رفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«امت اسلامی ید واحده در مقابل استکبار» پیام اربعین به جهان است

«امت اسلامی ید واحده در مقابل استکبار» پیام اربعین به جهان است