مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 14:042019-10-19حوادث

انتقال 18 مصدوم حادثه رانندگی حله به مهران


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ایلام گفت: 18 نفر از مصدومان حادثه تصادف رانندگی شب گذشته شهر حله در عراق به بیمارستانی در شهر مهران منتقل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صیدنور علیمرادی اظهار کرد: این حادثه در شهر حله نزدیکی نجف، 18 مصدوم بر جای گذاشته بود که بلافاصله با هماهنگی های صورت گرفته تمام مصدومان به پایانه مرزی مهران و پس از مداوای اولیه به بیمارستان این شهر منتقل شدند تا درمان های تکمیلی بر روی آنها انجام گیرد.

وی با بیان اینکه وضعیت عمومی مصدومان این حادثه مطلوب است، افزود: هیچ یک از مصدومان این حادثه رانندگی وضعیت حادی ندارند و پس از معالجه و انجام مداوای کامل به تدریج از بیمارستان مرخص می شوند.

علیمرادی اضافه کرد: هم اکنون تعدادی از مجروحان این حادثه مرخص شده اند و مراحل مرخصی بقیه نیز در حال انجام کارهای اداری است تا بلافاصله به شهرهای خود انتقال یابند.

وی همچنین از وقوع یک فقره سانحه رانندگی در 5 کیلومتری شهر مهران حوالی بامداد امروز خبر داد و گفت: در این حادثه نیز 10 نفر دچار مصدومیت بسیار جزیی بودند که پس از درمان از مراکز درمانی شهر مهران مرخص شدند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال 18 مصدوم حادثه رانندگی حله به مهران

انتقال 18 مصدوم حادثه رانندگی حله به مهران