مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 09:252019-10-19سياسي

سالاری عضو هیأت رییسه اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی شد


مصطفی سالاری با کسب اکثریت آراء، به نمایندگی از منطقه آسیا و اقیانوسیه به عنوان عضو هیات رییسه این اتحادیه انتخاب شد - از بروکسل، در آخرین روز از سی و هشتمین جلسه شورای اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی در بروکسل، مصطفی سالاری با کسب اکثریت آراء اعضای شورا، به نمایندگی از منطقه آسیا و اقیانوسیه به عنوان عضو هیات رییسه این اتحادیه انتخاب شد.

اجلاس جهانی تأمین اجتماعی 2019 در بروکسل که طی روز های 22 لغایت 26 مهرماه برگزار شد، مهمترین رویداد بین المللی تأمین اجتماعی است و با مشارکت نمایندگان نهاد های ارائه دهنده خدمات بیمه اجتماعی از جمله وزیران، مدیر عاملان و مدیران ارشد از بیش از 150 کشور جهان برگزار می شود.

موضوع اصلی اجلاس 2019 محافظت از مردم در دنیای درحال تغییر بود و در جلسات تخصصی ان، تأثیر تحولات سریع تکنولوژیکی، جمعیتی و اقتصادی بر خدمات سازمان های تأمین اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

مصطفی سالاری، مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی روز پنج شنبه در این اجلاس و جلسه تخصصی پوشش فراگیر تأمین اجتماعی برای جوامع رو به تحول سخنرانی کرد و گفت: روح بشردوستانه حاکم بر قوانین تامین اجتماعی منشا تحولات و دلیل گسترش جامعه تحت پوشش در ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالاری عضو هیأت رییسه اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی شد

سالاری عضو هیأت رییسه اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی شد