مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 07:532019-10-19حوادث

تصادف کامیون با پژو پارس در محور سمنان-دامغان/ یک نفر جان باخت


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع تصادف کامیون با پژو پارس در کیلومتر هشت محور سمنان-دامغان خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر جان باخت.

- مظهر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه تصادف کامیون با پژو پارس در کیلومتر هشت محور سمنان-دامغان حادثه آفرید، ابراز داشت: این حادثه صبح امروز شنبه ساعت 8:30 به وقوع پیوست که مصدومیت شش نفر را به دنبال داشت.

وی ضمن بیان اینکه در این حادثه یک نفر جان باخت، افزود: انتظار می رود رانندگان از تردد هنگام خستگی و خواب آلودگی به طور جد پرهیز و حتماً استراحت کافی داشته باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه روز گذشته تصادف یک دستگاه کامیون با دو دستگاه خودرو پراید، هفت حادثه دیده بر جای گذاشت، ابراز داشت: این سانحه رانندگی در کیلومتر 28 محور دامغان-فولادمحله به وقوع پیوست که دو مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافته و یک نفر نیز از میان خودروها رهاسازی شد.

مظفر خانی تأکید کرد: بسیاری از این سوانح تلخ و جبران ناپذیر به راحتی قابل جبران هستند به شرط آنکه رانندگان قانون مند تردد کرده و قوانین راهنمایی رانندگی را به طور جد رعایت کنند چنانچه مسافران در راه های استان با مشکل مواجه شدند می توانند با شماره 112 تماس بگیرند تا موضوع رسیدگی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف کامیون با پژو پارس در محور سمنان-دامغان/ یک نفر جان باخت

تصادف کامیون با پژو پارس در محور سمنان-دامغان/ یک نفر جان باخت