مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 21:012019-10-18پزشكي

ویپ در همه ایالات آمریکا قربانی گرفته است


گزارش جدید مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا نشان می دهد که مشکل ریه ناشی از مصرف ویپ، قربانیانی را در همه ایالات آمریکا به جز آلاسکا به جا گذاشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از تک کرانچ، تمامی ایالات آمریکا به جز آلاسکا، ابتلا به مشکل ریه ناشی از مصرف ویپ را به مرکز کنترل و پیشگیری بیماری (CDC) گزارش داده اند.

بر اساس این گزارش، تعداد کلی افراد مشکوک و تایید شده، به 1479 نفر رسیده است و 33 نفر نیز جان خود را در اثر این مشکل از دست داده اند.

مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا، تعداد افراد مبتلا را به طور منظم به روزرسانی می کند و اخبار مربوط به گسترش مشکل ریه ناشی از مصرف ویپ را ارائه می دهد.

اگرچه بر اساس این گزارش ها، قربانیان ناشی از مصرف ویپ نسب به قربانیان ناشی از مصرف نیکوتین بیشتر است اما پژوهشگران هنوز هیچ مکانیسم یا ماده شیمیایی خاصی را به عنوان عاملی برای این مشکل تایید نکرده اند.

تصور پژوهشگران در ابتدا این بود که ممکن است این مشکل، ناشی از مصرف ویپ های غیرمجازی باشد که حاوی برخی مواد شیمیایی هستند.

مرکز کنترل و پیشگیری بیماری نیز در مورد مواد مضر ویپ های تقلبی که از منابع غیر قابل اطمینان خریداری می شوند، هشدار داده بود اما مقیاس این مشکل همچنان رو به گسترش است و فقط به یک ایالت اختصاص ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویپ در همه ایالات آمریکا قربانی گرفته است

ویپ در همه ایالات آمریکا قربانی گرفته است