مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 16:082019-10-18حوادث

مصدومیت 15 زائر ایرانی در عراق + اسامی مصدومان


سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات از مصدومیت 15 زائر ایرانی در پی واژگونی خودروی «ون» در خانقین عراق و انتقال آنها به ایران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، حامد سجادی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: صبح امروز یک دستگاه خودروی ون در شهر خانقین عراق واژگون شد و 15 مسافر ایرانی که در آن حضور داشتند، مصدوم شدند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد: آمبولانس های عراقی، این افراد را ابتدا به بیمارستان شهر خانقین منتقل کردند و پس از انجام اقدامات اولیه این مصدومان را برای تحویل به طرف ایرانی به مرز خسروی منتقل کردند.

وی افزود: در مرز هم با همکاری عوامل هلال احمر و اورژانس، مصدومان تحویل گرفته شدند و به بیمارستان قصرشیرین انتقال پیدا کردند.

  سجادی ادامه داد: علاوه بر این 15 سرنشین، یک فرد دیگر هم در این ون حضور داشت که خود به اورژانس مرز خسروی مراجعه کرد و به مراکز درمانی منتقل شد.

  اسامی 15 مصدوم منتقل شده به شرح زیر است: 1- مهدی دارابی قاسمی – کرمانشاه 2- محمدرضا اسفندی – بروجرد 3- مرتضی خوش صحبت – اندیمشک 4- محمود حسنی – همدان 5- عرفان دهنوی – کنگاور 6- علی قزلی – کرمانشاه 7- مصیب مهدوی راد – کرمانشاه 8- زهیر بلند قامت پور .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصدومیت 15 زائر ایرانی در عراق + اسامی مصدومان

مصدومیت 15 زائر ایرانی در عراق + اسامی مصدومان