مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 13:262019-10-18اجتماعي

آغاز موج بازگشت زائران اربعین/ بازگشت حدود 2 میلیون و 100 هزار زائر به میهن


تاکنون از 3 میلیون و 100 هزار نفر زائر ایرانی که به عتبات عالیات مشرف شده اند حدود 2 میلیون 100 هزار نفر به میهن بازگشته اند و یک میلیون نفر از هموطنان ما در حال حاضر در کشور عراق به سر می برند.

- فرمانده نیروی انتظامی گفت: تاکنون از 3 میلیون و 100 هزار نفر زائر ایرانی که به عتبات عالیات مشرف شده اند حدود 2 میلیون 100 هزار نفر به میهن بازگشته اند و یک میلیون نفر از هموطنان ما در حال حاضر در کشور عراق به سر می برند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از مرز بین المللی شلمچه در جمع خبرنگاران با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی و آرزوی قبولی عزاداری عزاداران حسینی با بیان این که همکاران ما در نیروی انتظامی شبانه روز در حال خدمت به مردم هستند، اظهار داشت: خواسته ما از مردم این است که در بازگشت از زیارت عتبات کمی حوصله به خرج دهند زیرا زیرساخت های مرزی ظرفیت این تعداد عظیم زائران را ندارد و ممکن است کمی با مشکل مواجه شوند گرچه همه در تلاشند تا به نوعی روند کار را تسهیل دهند.

وی افزود: خوشبختانه، روند تردد زائران روان است و هیچ گونه مشکل خاصی در این زمینه نداشته ایم و از چهار روز گذشته موج بازگشت شدت بیشتری گرفته است؛ به طوری که تاکنون از 3 میلیون و 100 هزار نفر زائر ایرانی در حدود 2 میلیون و 100 هزار نفر به میهن بازگشته اند و یک میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز موج بازگشت زائران اربعین/ بازگشت حدود 2 میلیون و 100 هزار زائر به میهن

آغاز موج بازگشت زائران اربعین/ بازگشت حدود 2 میلیون و 100 هزار زائر به میهن