مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 13:152019-10-18سياسي

تجمع بزرگ اربعین بیان گر فرهنگ عاشورایی سازنده هویت امروز انسانیت است


تجمع بزرگ اربعین نشان می دهد فرهنگ عاشورایی سازنده هویت امروز انسانیت است.

- مرکز گیلان؛ نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه های نماز جمعه امروز رشت در مصلای امام خمینی این شهر با اشاره به حضور میلیونی زایران اربعین حسینی از اقصی نقاط جهان افزود: تجمع اربعین و عاشورای حسینی به تمام دنیا و به بشریت نشان می دهد ساختن تمدن بزرگ اسلامی، انسانی جز گره خوردن با این فرهنگ راهی ندارد.

آیت الله رسول فلاحتی، در ادامه بر حمایت از کارآفرینان برای رسیدن به رونق تولید داخلی تاکید کرد و گفت: حمایت درست و هدفمند مسوولان بخش صنعت از کارآفرینان هم رونق و هم توسعه تولید را به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به در پیش بودن روز صادرات خاطرنشان کرد: ایران جاده ابریشم را در تاریخ اقتصاد، تجارت و صادرات دارد که می تواند برای جامعه امروز الگویی مناسب و درخور توجه باشد.

امام جمعه رشت بازار بزرگ آسیای میانه و قفقاز را بستر مناسبی برای نگاه ویژه مسئولان بخش صادرات و تجارت به منظور توسعه مبادلات تجاری و فعالیت های اقتصادی عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به نمایش دوباره اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دستگیری سرکرده رسانه معاند آمد نیوز گفت: دستگیری این فرد خائن و انهدام پهپاد آمریکایی بار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع بزرگ اربعین بیان گر فرهنگ عاشورایی سازنده هویت امروز انسانیت است

تجمع بزرگ اربعین بیان گر فرهنگ عاشورایی سازنده هویت امروز انسانیت است