مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 12:122019-10-18سياسي

رابطین زم در ایران دستگیر شوند


امام جمعه موقت قزوین با اشاره به اینکه دستگیری روح الله زم نمایش اقتدار پاسداران گمنام امام زمان(عج) بود، گفت: دشمنان گیج شده اند و نمی دانند که زم چگونه به دام افتاده و امروز قدرت سپاه جمهوری اسلامی برهمگان مشخص شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام علی قابل امام جمعه موقت قزوین در خطبه های این هفته نماز جمعه که در مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خداوند در آیه 120 سوره آل عمران می فرماید مردم نباید فریب حرف های ظاهری دشمنان را بخورند زیرا اگر مومنان صبور باشند و تقوایی الهی پیشه کنند مکر دشمنان به آنها ضرری نمی رساند.

وی با اشاره به سخن امیرالمؤمنین(ع) که روزی می رسد که مردم انسان های فاجر را زرنگ می شمارند افزود: متاسفانه امروز مسابقه ول انگاری در جامعه برپا شده در حالی که باید بدانیم خبیثان با پاکان برابر نیستند.

امام جمعه موقت قزوین گفت: در روزگار پیشین نیز افراد زیادی اهل فساد بودند اما نابود شده و اثری از آنها باقی نمانده است حال آنکه نام افراد پاک همیشه در تاریخ زنده است.

قابل با بیان اینکه امروز سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران بار دیگر قدرت نظامی ما را به دنیا ثابت کرد، گفت: نظامیان غیور، جت جنگنده ایرانی را به پرواز درآوردند در حالی که قبل از انقلاب، برادران نیروی هوایی اجازه نداشتند تعمیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رابطین زم در ایران دستگیر شوند

رابطین زم در ایران دستگیر شوند