مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 11:342019-10-18سياسي

دشمن از دستگیری مؤسس «آمد نیوز» گیج است


عزیزان اطلاعاتی سپاه در دل دستگاه جاسوسی نفوذ کردند و توانستند مهره خائن، فاسد و مؤسس آمد نیوز که مورد حمایت آمریکا، - امام جمعه موقت قزوین گفت: عزیزان اطلاعاتی سپاه در دل دستگاه جاسوسی نفوذ کردند و توانستند مهره خائن، فاسد و مؤسس آمد نیوز که مورد حمایت آمریکا، فرانسه و اسراییل بود را دستگیر کنند و در حال حاضر این دولت ها هنوز از این اتفاق گیج هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام علی قابل در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، بیان کرد: دشمنان ما به هیچ اصولی پایبند نیستند، اکثر کشورهای دنیا مثل آمریکا، انگلیس، فرانسه، آل سعود و آلمان علیه ما هستند و تلاش دارند سخنان خود را به ایران تحمیل کنند.

قابل در ادامه گفت: سازمان ملل دو بار در خصوص حمله به سوریه جلسه گذاشته اما نتوانسته از بین بردن مردم را محکوم کند، اما منطق جمهوری اسلامی منطق حمایت از مظلوم است.

وی تأکید کرد: طبق آیات قرآن نباید فریب سخنان ظاهری دشمنان را خورد، اگر صبور باشید و تقوای الهی پیشه کنید مکارها نمی توانند به شما ضرر بزنند، خدا نسبت به مکر احاطه دارد و شر آن ها را دفع می کند.

امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: نمونه این جریان را در دو مسئله این هفته به چشم خود دیدیم، اولین موضوع موفقیت نیروهای مسلح در به پرواز درآوردن جت تمام جنگی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از دستگیری مؤسس «آمد نیوز» گیج است

دشمن از دستگیری مؤسس «آمد نیوز» گیج است