مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 10:162019-10-18پزشكي

انجام بیش از 6 هزار بازدید از واحد های صنفی مهریز


کارشناس واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان مهریز: در شش ماهه نخست امسال، بیش از 6200 بازدید از واحد های صنفی این شهرستان صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز یزد، دانیال رسولی گفت: با هدف اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، بازرسان بهداشت محیط این شبکه به صورت روزانه، در دو نوبت ساعت اداری و غیر اداری از واحد های صنفی شهر بازدید کردند.

کارشناس واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان مهریز با بیان اینکه 57 واحد صنفی متخلف از ابتدای امسال تاکنون به مراجع قضایی معرفی شدند، تاکید کرد: با صنوفی که موازین و مقررات بهداشتی را رعایت نکنند و سلامت جامعه را به خطر بیندازند، برخورد جدی می شود.

وی ادامه داد: برای تامین سلامت مردم و ارتقای شاخص های کیفی مواد غذایی، همه مراکز تهیه و توزیع موادغذایی بویژه مراکز تهیه و توزیع حساس، همواره مورد بازرسی قرار گرفته و در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی، با متخلفان طبق قانون برخورد می شود.

وی توصیه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در سطح عرضه، می توانند با سامانه مدیریت مردمی 190 تماس بگیرند.

گفتنی است: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 10 واحد صنفی متخلف در شهرستان مهریز پلمپ شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 6 هزار بازدید از واحد های صنفی مهریز

انجام بیش از 6 هزار بازدید از واحد های صنفی مهریز