مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 09:412019-10-18سياسي

در اربعین اسرار زیادی نهفته است


در اربعین حسینی اسرار زیادی نهفته است خوشا به حال آن هایی که به خیل عظیم پیاده روی پیوستند و دل های آن هایی که ماندند نیز در کربلا و مسیر پیاده روی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرکرد، با اشاره به اربعین حسینی، گفت: خداوند به برکت اربعین امام حسین (ع) به جهان عنایت کرده است.

خطیب نماز جمعه شهرکرد با بیان اینکه تقریبا همزمان با آغاز اربعین حسینی و پیاده روی اربعین قضایایی در عراق پیش آمد و به صورت حساب شده به اعتراضات مردمی دامن زده شد، افزود: دولت آمریکا درخواست های زیادی از عراق داشت تا با ایران قطع رابطه کند اما این اصرارها نتیجه ای نداشت لذا با همه توان به میدان آمده و مردم عراق را به خیابان ها کشید.

وی با تاکید بر اینکه هدف از اعتراضات در عراق سرنگون کردن دولت این کشور و از بین بردن اربعین حسینی بوده است، ادامه داد: اما به فضل خداوند دشمنان در هر دو مورد ناکام شدند، نه تنها دولت عراق ساقط نشد بلکه تثبیت شد، و واقعه اربعین نه تنها کم رنگ نشد بلکه موج جمعیت هم از ایران و هم از کشورهای مختلف به سمت کربلا راهی شد.

نکونام خاطرنشان کرد: در اربعین حسینی اسرار زیادی نهفته است خوشا به حال آن هایی که به خیل عظیم پیاده روی پیوستند و دل های آن هایی که مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اربعین اسرار زیادی نهفته است

در اربعین اسرار زیادی نهفته است