مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 09:312019-10-18سياسي

اربعین امسال جهان را زیر و رو کرد/ حلقه محاصره رژیم صهیونیستی تکمیل شده است


اربعین امسال جهان را زیر و رو کرد و همانطور که مقام معظم رهبری هم اشاره کردند، این اربعین امسال نشانه اراده الهی بر نصرت اسلامی است یعنی این مردم را خدا برد، خودشان نرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: در هفته گذشته بیان شد که انسان در زندگی باید دارای عفت باشد و این عفت یک مسئله عمومی است، انسان عیاش و بی پروا، ذلیل ترین انسان ها است.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه برحسب دستور مقام معظم رهبری، سخن ما در خطبه اول درباره تقوا و مصادیق تقوا در زندگی است، یکی از مصادیق تقوا در زندگی انسان را آبادی دل دانست.

وی ادامه داد: امام سجاد (ع) در صلوات شعبانیه می فرمایند که خدایا قلبم را با اطاعت خودت آباد گردان، آبادی دل به این است که دل جز اطاعت خدا به چیز دیگری میل نکند یعنی انسان از حرام هایی که مقتضای غرایز اوست نفرت داشته باشد.

امام جمعه مشهد در آغاز خطبه دوم با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی گفت: راهپیمایی اربعین در سنوات اخیر یک جریان شگفت جهانی است که دنیا را متحیر کرده است.

آیت الله علم الهدی اجتماع عظیم اربعین را یک جریان قاطع از ظهور امام زمان (عج) خواند و با تاکید بر اینکه این یک شعار و تعارف نیست، اظهار کرد: در هزار و ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین امسال جهان را زیر و رو کرد/ حلقه محاصره رژیم صهیونیستی تکمیل شده است

اربعین امسال جهان را زیر و رو کرد/ حلقه محاصره رژیم صهیونیستی تکمیل شده است