مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 09:312019-10-18سياسي

دستگیری سرشبکه آمدنیوز بیانگر اقتدار اطلاعاتی سپاه است


دستگیری سرشبکه معاند آمدنیوز به عنوان فردی که تمام سرویس های اطلاعاتی دشمن از او حفاظت می کردند بیانگر اقتدار اطلاعاتی سپاه پاسداران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام والمسلمین امید درویشی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان قشم اظهار داشت: زیبنده نیست مردم استانی که در شمار صادرکنندگان گاز قرار دارد، برای تامین کپسول گاز با مشکل مواجه باشند.

وی با اشاره به حل این معضل در شهرستان قشم، افزود: برخی دیگر از نقاط هرمزگان نیز با مشکل کمبود سیلندر گاز مواجه هستند که انتظار است مسوولان صدای آنان را بشنوند و برای حل مشکلاتشان اقدام کنند.

امام جمعه موقت قشم دستگیری مدیر و موسس شبکه معاند آمدنیوز را بیانگر اقتدار نیروهای اطلاعاتی سپاه پاسداران دانست و تصریح کرد: فرزندان انقلاب اسلامی موفق به دستگیری فردی شدند که تحت حفاظت تمامی سرویس های اطلاعاتی دنیا بود.

درویشی با بیان اینکه این اقدام سپاه نیز مورد تجلیل و حمایت قاطع مردم است، گفت: تا پایان ماجرا باید با توکل به خدا پیش رفت و خائنان به نظام و مملکت اسلامی را به مردم معرفی کرد.

وی اضافه کرد: با کمک قوه قضاییه انقلابی، مزدوران در اسرع وقت به نتیجه اعمالشان می رسد و برای توطئه گران بر علیه امنیت ملی هیچ راه گریزی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سرشبکه آمدنیوز بیانگر اقتدار اطلاعاتی سپاه است

دستگیری سرشبکه آمدنیوز بیانگر اقتدار اطلاعاتی سپاه است