مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 06:262019-10-18سياسي

اعزام 2500 پزشک برای خدمت به زائران اربعین


رییس مرکز پزشکی حج و زیارت، از اعزام 2500 پزشک ایرانی برای خدمت رسانی به زائران حسینی در اربعین خبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، در نشستی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت، آقای علیرضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت، دکتر علی اصغر پیوندی رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و محمدتقی حلی ساز رییس مرکز پزشکی حج و زیارت در خصوص مسائل درمانی و پزشکی زائران اربعین بحث و تبادل نظر شد.

نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت در این جلسه، بر هماهنگی های بیشتر قبل از برگزاری مراسم اربعین حسینی تاکید کرد و گفت: همانگونه که برای ایام حج تمتع و اعزام زائران، جلسات هماهنگی و آموزشی برای زائران برگزار می کنیم، ضرورت دارد که در خصوص اربعین حسینی نیز، تدابیری اندیشیده شود تا زائران با مشکلات کمتری در اربعین روبه رو شوند.

وی افزود: ان شاءالله پس از مراسم اربعین حسینی و بازگشت زائران به ایران اسلامی، به منظور هماهنگی و بررسی مباحث پزشکی نخستین جلسه در ماه ربیع در ایران برگزار و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ خواهد شد.

دکتر حلی ساز رییس مرکز پزشکی حج و زیارت در این جلسه، گزارشی از روند خدمات پزشکی به زائران اربعین ارائه کرد و گفت: امسال 2500 پزشک در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 2500 پزشک برای خدمت به زائران اربعین

اعزام 2500 پزشک برای خدمت به زائران اربعین