مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 05:452019-10-18سياسي

جوان امروز کارش سخت تر از جوان دهه شصت است


زهرا سلیمانی؛* از آن روز که امام راحل در بیانات خود بر اسلامی شدن دانشگاه ها تاکید می کردند و هشدار در کمین بودن چپاولگران برای به انحراف کشیدن دانشگاه را متذکر می شدند و آن جمله تاریخی و عظیم که نجات دانشگاه از انحراف را نجات ملت عنوان کردند؛ - امروز شرط اصلی موفقیت و رشد در جامعه اسلامی، داشتن یک پدر پولدار و به قول خودشان ژن خوب است! گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو- زهرا سلیمانی؛* از آن روز که امام راحل در بیانات خود بر اسلامی شدن دانشگاه ها تاکید می کردند و هشدار در کمین بودن چپاولگران برای به انحراف کشیدن دانشگاه را متذکر می شدند و آن جمله تاریخی و عظیم که نجات دانشگاه از انحراف را نجات ملت عنوان کردند؛ چهل سالی می گذرد.

آن روز کسی به ژرفا و عمق این جمله عظیم پی نبرده بود، اما اکنون دانشگاه با همان اهمیت و نقش تاثیرگذارش در سعادت جامعه باقیست.

جوانان متدین و متخلق به اخلاق اسلامی دانشگاهی، باید وام دار این حکمت عظیم از امام راحل (ره) باشند و نگذارند جامعه و ملت از مسیر اسلام عدالتخواه، اسلام مستضعفین، اسلام نجات بخش حتی ذره ای منحرف شود.

جوان امروز کارش سخت تر از جوان دهه شصت است، اگر آن روز امام هشدار خطر بیگانگان برای منحرف کردن دانشگاه و به تبع آن ملت را دادند، امروز داخلی ها سمپاد بیگانگان شده اند، امروز مسئولان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان امروز کارش سخت تر از جوان دهه شصت است

جوان امروز کارش سخت تر از جوان دهه شصت است