مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 17:542019-10-17اجتماعي

افزایش سمن های اردبیل/ زنگ ورزش در مدارس نواخته می شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با امضای اعتبار نامه برای 4 سازمان مردم نهاد، تعداد سمن های فعال ورزش و جوانان اردبیل به 88 مورد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام آقاخانی عصر پنجشنبه در دیدار با جوانان فعال در تشکل های مردم نهاد اردبیل عنوان کرد: با اضافه شدن 4 سمن جدید فعال در حوزه های ورزش و جوانان تعداد سازمان های مردم نهاد استان به 88 مورد رسید.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون 14 سمن اعتبارنامه فعالیت دریافت کردند، افزود: سمن ها در هر محلی که نیاز احساس شود باید وارد گود شده و برای کاهش آسیب های اجتماعی و پربارتر برگزار شدن برنامه های مرتبط با امور جوانان اقدام نمایند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با حمایت از برنامه های اعضای تشکل های مردم نهاد استان اردبیل، افزود: شعار هفته تربیت بدنی سال جاری پیش به سوی ایران فعال انتخاب شده و باید با بهره گیری از مشارکت جوانان و سمن ها برای دستیابی به این هدف در تلاش باشیم.

وی در ادامه از نواخته شدن زنگ ورزش در مدارس استان اردبیل همزمان با هفته تربیت بدنی خبر داد و یادآور شد: معلمان و کارکنان فرهنگی آموزش و پرورش به عنوان یاریگر اصلی رونق ورزش در مدارس شناخته می شوند و باید از حضور این گروه برای افزایش علاقه مندی نوجوانان به ورزش استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سمن های اردبیل/ زنگ ورزش در مدارس نواخته می شود

افزایش سمن های اردبیل/ زنگ ورزش در مدارس نواخته می شود