مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 17:432019-10-17سياسي

توصیه شهید مدافع امنیت گیلان به دختران و مادران


مادر شهید حسن عشوری در مسیر اهل بیت بودن و تبعیت از ولایت فقیه را از وصایای همه شهدا خواند و گفت: یکی از تأکیدات شهید عشوری به خواهران خود این بود « خواهران عزیزم چادر را سستی نگیرید که من از شما دلگیر می شوم».

- مادر شهید حسن عشوری در مسیر اهل بیت بودن و تبعیت از ولایت فقیه را از وصایای همه شهدا خواند و گفت: یکی از تأکیدات شهید عشوری به خواهران خود این بود خواهران عزیزم چادر را سستی نگیرید که من از شما دلگیر می شوم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، مادر شهید حسن عشوری امروز در مراسم خطبه خوانی حضرت زینب (س) که به مناسبت ایام اربعین حسینی در امام زادگان ماچیان کلاچای برگزار شد، اظهار کرد: پس از واقعه عاشورا و هنگام ورود اسرای کربلا به کوفه حضرت زینب خطبه ای قرائت کرد تا یزیدیان رسوا و چهره حق از باطل برای مردم روشن شود.

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار حضرت زینب (س) در تبیین قیام عاشورا افزود: در طول تاریخ خون های زیادی داده شده تا اسلام، ارزش های دینی و اعتقادی در جامعه زنده بماند و مبادا از سوی ما کم کاری صورت گیرد و خون شهدا پایمال شود.

مادر شهید عشوری با اشاره اینکه شهدا از همه لذات زندگی خود گذشتند تا ما در امنیت از زندگی لذت ببریم، گفت: همه ما در مقابل شهدا وظیفه و رسالت سنگینی داریم که یکی از این وظایف رعایت حجاب و عفاف در جامع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه شهید مدافع امنیت گیلان به دختران و مادران

توصیه شهید مدافع امنیت گیلان به دختران و مادران