مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 17:432019-10-17سياسي

اجتماع عظیم عزاداران حسینی در امامزاده شاه کرم اصفهان


صدها هزار نفر از جا ماندگان قافله اربعین در اصفهان، روز شنبه به رسم 23 ساله در امام زاده شاه کرم اصفهان گرد هم می آیند و به عزاداری یکپارچه برای سیدالشهدا (ع) می پردازند.

- اصفهان - صدها هزار نفر از جا ماندگان قافله اربعین در اصفهان، روز شنبه به رسم 23 ساله در امام زاده شاه کرم اصفهان گرد هم می آیند و به عزاداری یکپارچه برای سیدالشهدا (ع) می پردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حدود 50 روز است که پرچم عزای حسینی در سرتاسر کشور برافراشته است و تاکنون بیش از چهار میلیون ایرانی از سرتاسر کشور در همایش عظیم پیاده روی اربعین شرکت داشته اند و به یقین با نزدیک شدن به اربعین حسینی این شور حضور را به شکل پررنگ تری در کربلای معلا شاهد خواهیم بود.

به یقین این روزها دلهای بسیاری از دلدادگان حسینی که به هر دلیلی امکان حضور در کربلا و توقیف زیارت امام حسین (ع) را از نزدیک نداشته اند در سینه می تپد و اشک دلتنگی در روز اربعین حسینی بر گونه هایی جاری خواهد شد که سال پیش را در جوار حرم سیدالشهدا سپری کرده اند اما امسال توفیق حضور در این مکان مقدس را ندارند.

رسم 23 ساله اصفهانی ها در پیاده روی تا حرم امامزاده شاه کرم (ع) هر ساله در سرتاسر استان اصفهان همانند بسیاری از دیگر نقاط کشور مراسم های بسیاری برای جاماندگان اربعین برگزار می شود و رسم است که مردم بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع عظیم عزاداران حسینی در امامزاده شاه کرم اصفهان

اجتماع عظیم عزاداران حسینی در امامزاده شاه کرم اصفهان