مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 17:432019-10-17اقتصادي

114میلیارد تومان برای پروژه کریدور شمال-جنوب دامغان اختصاص یافت


یکی از خواسته ها و مطالبات مردم شهرستان احداث باند دوم کریدور شمال به جنوب در حوزه استحفاظی دامغان بود که 114 میلیارد تومان بودجه به این طرح اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر مجد، غروب پنج شنبه در مراسم افتتاح یک مجتمع تجاری تفریحی در دامغان با حضور واعظی رییس دفتر رییس جمهور ضمن بیان اینکه دامغان با هفت هزار سال قدمت دارای ظرفیت های عظیمی چون کشاورزی، حمل و نقل، 11 هزار نفر جمعیت دانشجویی، هفت مرکز دانشگاهی و پنج حوزه علمیه و .

است، ابراز داشت: این شهرستان در مسیر شمال به جنوب و شرق به غرب موقعیتی مهم دارد.

وی افزود: یکی از خواسته های مردم شهرستان دامغان، احداث باند دوم کریدور شمال به جنوب بود که 114 میلیارد تومان بودجه به این منظور اختصاص یافته و امیدواریم بتوانیم شاهد تکمیل این طرح باشیم که می تواند ظرفیت های موجود اقتصادی، اشتغاب زایی، سرمایه گذاری و .

را در این شهرستان ارتقا ببخشد.

رییس شورای اداری دامغان ضمن اشاره به انجام بیش از 300 هزار متر مربع آسفالت ریزی در شهرستان دامغان طی سال های اخیر، گفت: 41 روستا در دامغان از سال 92 تا کنون گازرسانی شده اند همچنین باید گفت بیش از 100 درصد تعهدات اشتغال دستگاه ها در این شهرستان شامل یک هزار و 152 نفر، به وسیله دستگاه های اجرایی محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

114میلیارد تومان برای پروژه کریدور شمال-جنوب دامغان اختصاص یافت

114میلیارد تومان برای پروژه کریدور شمال-جنوب دامغان اختصاص یافت