مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 16:132019-10-17ورزشي

افتتاح پیست آفرود در گرگان/تور سافاری بدون مجوز خلاف است


رییس هیات موتور سواری و اتومبیل رانی گرگان گفت: پیست مهارتی و سرعتی آفرود در مجموعه ورزشی کریم آباد گرگان افتتاح شد.

- مرتضی عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره احداث پیست آفرود شهرستان گرگان، اظهار کرد: پیست آفرود در مجموعه ورزشی کریم آباد گرگان، در وسعتی حدود سه هکتار زمین و طول دو هزار و 700 متر که پیست مهارتی و سرعتی بوده و قابلیت اجرای مسابقات کشوری هم دارد افتتاح شد.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی گرگان با بیان این که رشته آفرود دارای دو شاخه دو دیفرانسیل و سافاری است، افزود: شاخه آفرود که ورزش میدانی و قهرمانی است، فقط در پیست ها انجام می شود.

وی ادامه داد: شاخه دیگر که جدیدا در چند سال اخیر ایجاد شده، به نام تورینگ و سافاری یا به عبارتی طبیعت گردی است؛ این رشته یک ورزش همگانی و تحت پوشش هیات موتورسواری و اتومبیل رانی در استان مدیریت می شود.

وی در خصوص صدور مجوز برای رشته سافاری گفت: علاقمندان با اخذ مجوز از شورای تامین، پلیس انتظامی و راهور و محیط زیست اقدام به برگزار تورینگ و یا سافاری می کنند.

عباسی ادامه داد: هنگامی که این بخش زیر مجموعه هیات باشد و با صدور مجوز برگزار شود از مسیر هایی عبور می کنند که کمترین صدمه را به طبیعت و محیط زیست می زند زیرا از مسیرهای تعریف شده که رد چرخ ها در آن وجود دارد عبور می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پیست آفرود در گرگان/تور سافاری بدون مجوز خلاف است

افتتاح پیست آفرود در گرگان/تور سافاری بدون مجوز خلاف است