مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 15:552019-10-17اقتصادي

روند کُند ساخت تقاطع غیرهمسطح هزار سنگر آمل


روند کند ساخت این تقاطع و ترافیک سنگین در نزدیکی این میدان؛ گلایه شهروندان و مسافران را به همراه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، تقاطع غیرهمسطح هزارسنگر به عنوان یکی از بزرگترین طرح های عمرانی و ملی درحالی سومین سال ساخت خود را در میدان هزارسنگر در ورودی شهر آمل پشت سر می گذرد که روند کند ساخت این تقاطع و ترافیک سنگین در نزدیکی این میدان؛ گلایه شهروندان این شهر و مسافران خروجی به شهرهای غرب مازندران و نیز جاده هراز و تهران را به همراه داشته است.

کار ساخت این طرح ملی اسفند ماه سال96 با حضور آخوندی وزیرسابق راه و شهرسازی آغاز شد که بنا به گفته مسئولان شرکت ساخت و توسعه راه های منطقه شمال کشور، ساخت تقاطع غیرهمسطح هزار سنگر آمل در کمتر از 3 سال افتتاح خواهد شد.

تقاطع در میدان هزارسنگر در ورودی شهر آمل از مسیر جاده پرتردد به بابل واقع شده و محل تجمیع ترافیک ورودی از شرق مازندران به سمت جاده هراز و ساحل دریای خزر در محمودآباد است و ترافیک این مسیرها به سمت شرق و غرب استان هم از این میدان خارج می شود.

این تقاطع به طول حدود 500متر ابتدای کمربندی ورودی جاده هراز را به کمربندی آمل به محمودآباد متصل می کند، و در دو خط رفت و برگشت و پیاده رو اورژانسی به صورت تک پایه به قطر سه متر ساخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند کُند ساخت تقاطع غیرهمسطح هزار سنگر آمل

روند کُند ساخت تقاطع غیرهمسطح هزار سنگر آمل