مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 14:482019-10-17سياسي

پیگیر رفع مشکلات اشتغال و مسکن مددجویان قرچک هستیم


پیگیر رفع مشکلات اشتغال و مسکن مددجویان قرچک هستیم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن خطیبی عصر پنج شنبه در نشست با سید مرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کل کشور با بیان اینکه پیگیر رفع مشکلات اشتغال و مسکن مددجویان قرچک هستیم اظهار داشت: هدف اصلی کمیته امداد توانمندسازی قشری است که زمینه فعالیت را دارند اما به تنهایی امکان کار کردن برایشان مهیا نیست.

وی با بیان اینکه باید فرصت و زمینه برای خوداتکایی افراد ایجاد شود، افزود: یکی از مؤلفه های خوداتکایی ایجاد اشتغال است که در واقع مشکل اصلی در کشور هم می باشد و به تبع آن جامعه هدف کمیته امداد آسیب پذیرتر و دچار مشکلات بیشتری در این حوزه هستند.

خطیبی بعد از اشتغال توجه به مسکن مددجویان را مهم دانست و در این دیدار از رییس کمیته امداد برای سفر به شهرستان قرچک و دیدار با مددجویان قرچک دعوت به عمل آورد.

فرماندار قرچک به منظور اشتغالزایی برای مددجویان و اختصاص تسهیلات بیشتر برای خودکفایی این قشر موارد لازم را مطرح کرد و با طرح موضوع مسکن مددجویان و اعتبارات مربوطه، خواستار حمایت بیشتر از این قشر در شهرستان قرچک شد.

گفتنی است که در پایان رییس کمیته امداد نیز با تقدیر از پیگیری درخواست های نیازمندان در راستای محرومیت زدایی و عدالت گستری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر رفع مشکلات اشتغال و مسکن مددجویان قرچک هستیم

پیگیر رفع مشکلات اشتغال و مسکن مددجویان قرچک هستیم