مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 13:462019-10-17اجتماعي

مدارس سیستان و بلوچستان نباید بدون معلم باشد/تاکید بر ارتقای کیفیت مدارس


استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید افزایش کیفیت آموزش در سطح مدارس استان گفت: هیچ مدرسه ای در سطح استان سیستان و بلوچستان نباید بدون معلم باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، احمد علی موهبتی امروز در شورای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار کرد: توجه و اهمیت دادن به کیفیت و استاندارد سازی مدارس و کلاس های درس باید به طور جد مورد توجه آموزش و پرورش قرار گیرد تا دانش آموزان در بهترین شرایط تحصیلی در مدارس درس بخوانند.

وی گفت: تلاش امروز در آموزش و پرورش سرمایه گذاری برای آینده است و تغیر در آموزش و پرورش باید از تک تک افراد آغاز تا شاهد تحول باشیم.

وی ادامه داد: به جهت عمق فاجعه فضای آموزشی کیفیت آموزش آن طور که باید مورد توجه نیست باید خروجی آموزش و پرورش نیروی تحصیل کرده و با سواد و متخصص باشد.

کیفیت بخشی در آموزش و پرورش باید دغدغه شود استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید برنامه ای تدوین شود با عنوان جهت دهی برای آینده که به بازماندگان از تحصیل توجه ویژه ای شود تا شرایط تحصیل برای آن ها فراهم شود.

وی بیان کرد: توجه به آموزش های فنی حرفه ای کاردانش و هنرستان ها نیز از دیگر مقوله های مورد اهمیت است که در کار آفرینی تاثیر فراوانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس سیستان و بلوچستان نباید بدون معلم باشد/تاکید بر ارتقای کیفیت مدارس

مدارس سیستان و بلوچستان نباید بدون معلم باشد/تاکید بر ارتقای کیفیت مدارس