مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 13:312019-10-17اقتصادي

تصویب هشت راهبرد توسعه سمنان


هشت راهبرد و اقدام با اولویت توسعه استان سمنان در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با حضور رییس دفتر رییس جمهور بررسی و مصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، محمود واعظی در این نشست گفت : راهبرد بلند مدت دولت در استان سمنان در بخش های توسعه انرژی های نو، تولیدات گلخانه ای، توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، مقاصد تازه گردشگری، جلب مشارکت بنیادهای توسعه منطقه ای، تکمیل کریدور ارتباطی شرق به غرب و شمال به جنوب، توسعه زیرساخت های صادرات محصولات نهایی معدنی و تامین آب پایدار شرب و صنعت بر بهره گیری از ظرفیت مطلوب نیروی انسانی است .

وی گفت : نیروی انسانی تحصیلکرده و نرخ هفت درصدی بیکاری در استان سمنان از مزیت های بسیار ارزشمند در این بخش است.

واعظی با اشاره به برنامه های دولت برای توسعه استان سمنان افزود : امیدواریم تا پایان سال 99 ، باقی مانده اعتبار سفر اول و دوم رییس جمهوری به استان پرداخت شود البته برای این امر ، بانک ها باید ترغیب شوند تا بخشی از اعتبارات استان تامین شود.

وی قابلیت های اقلیمی و طبیعی و تاریخی استان سمنان برای تولید ثروت را بسیار غنی و منحصر بفرد برشمرد و گفت : قرار داشتن در مسیر زائران امام رضا (ع) از مزیت های مهم این استان است بنابراین گردشگری یکی از صنایعی است که اشتغال و ثروت به وجود می آورد ، کویرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب هشت راهبرد توسعه سمنان

تصویب هشت راهبرد توسعه سمنان