مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 10:582019-10-17سياسي

پروژه احداث راه آهن چهارمحال و بختیاری فعال می شود


پروژه احداث راه آهن در چهارمحال و بختیاری فعال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اقبال عباسی ظهر پنج شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار داشت: جلسات شورای عالی اشتغال در استان چهارمحال و بختیاری به هیچ عنوان لغو نخواهد شد.

وی افزود: در گذشته به دلیل تعدد کارگروه ها و مصوبات و هم سویی و موازی کاری که گاهی اوقات وقت زیادی نیز به خود اختصاص می داد که برای انسجام بخشی تصمیمات و کوتاه شدن فرایندها یک ساختاری تعیین شد.

عباسی تصریح کرد: این تصمیم مهم دولت به منظور تسهیل در تصمیم گیری ها و اجرای آن ها بوده و هر زمان لازم باشد شورای عالی اشتغال استان تشکیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه در دستورالعمل جدید شورای برنامه ریزی و توسعه امکان پیش بینی نشدن برخی مدیران کل دستگاه های اجرایی وجود دارد، اظهار داشت: دبیرخانه شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری باید نسبت به معرفی مدیران پیشنهادی خود در کارگروه های چهار گانه این شورا اقدام کند.

عباسی بیان کرد: براساس دستورالعمل جدید شورای برنامه ریزی و توسعهتعداد کارگروه های تخصصی این شورا از 13 موردبه چهار مورد کاهش داده است.

وی در خصوص پروژه راه آهن استان گفت: این پروژه تقریبا تعطیل بود تا اینکه برای اتصال سفید دشت به شهرکرد محل ایستگاه راه آهن مشخص شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه احداث راه آهن چهارمحال و بختیاری فعال می شود

پروژه احداث راه آهن چهارمحال و بختیاری فعال می شود