مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 09:592019-10-17اقتصادي

نرخ بلیت قطار و هواپیما در دهه آخر صفر تغییر می کند؟


دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی به بیان توضیحاتی درباره نرخ بلیت های قطار و هواپیما در دهه آخر صفر در مسیرهای داخلی سفر به مشهد پرداخت.

- دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی پاسخ داد؛ نرخ بلیت قطار و هواپیما در دهه آخر صفر تغییر می کند؟ دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی به بیان توضیحاتی درباره نرخ بلیت های قطار و هواپیما در دهه آخر صفر در مسیرهای داخلی سفر به مشهد پرداخت.

مجید فرقانی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص تغییر بهای بلیت قطار و هواپیما در دهه آخر صفر در مسیرهای داخلی، اظهار کرد: نرخ مصوبی که سازمان هواپیمایی کشوری با همکاری انجمن شرکت های هواپیمایی ارائه داده اند، با سقفی در حدود 800 هزار تومان بود و سپس در آذرماه 97 مصوبه دیگری داده و نرخ کمتری اعلام شد که فکر می کنم سقف آن چیزی در حدود 726 هزار تومان باشد و بسته به افزایش یا کاهش تقاضای بازار، بهای بلیت هواپیما با این سقف نرخ مصوب، افزایش یا کاهش خواهد داشت و اجازه عبور از این سقف وجود ندارد.

وی افزود: در حال حاضر سازمان حمایت از مصرف کننده درباره این نرخ نسبت به سازمان هواپیمایی کشوری بحثی را آغاز کرده که درگیر جلسات و مذاکره برای تصویب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بلیت قطار و هواپیما در دهه آخر صفر تغییر می کند؟

نرخ بلیت قطار و هواپیما در دهه آخر صفر تغییر می کند؟