مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 09:592019-10-17سياسي

امروز برای ارتقاء قدرت جمهوری اسلامی می جنگیم نه برای بقای آن


مسئول بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) گفت: امروز خط مقدم ما از کنار خوزستان و کرمانشاه و آذربایجان به طرف مدیترانه رفته است؛ روزی نگران این بودیم که جمهوری اسلامی از بین برود، - مسئول بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) گفت: امروز خط مقدم ما از کنار خوزستان و کرمانشاه و آذربایجان به طرف مدیترانه رفته است؛ روزی نگران این بودیم که جمهوری اسلامی از بین برود، اما امروز برای ارتقای قدرت آن می جنگیم نه برای بقایش که تثبیت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازابیسنا، سردار محمدجعفر اسدی پنج شنبه 25 مهر در حاشیه بازدید از موکب احمدبن موسی(ع) شیراز درز جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش های گسترده دشمنان برای کمرنگ کردن پیاده روی اربعین در سال جاری، گفت: شیطان قسم خورده است که ما انسان ها را اغفال کرده و از راه حق خارج کند و پای قسمش هم ایستاده است.

وی افزود: قبل از اربعین دشمنان در عراق تلاش کردند مردم ما را بترسانند تا اربعین نیایند اما دیدیم چند درصد از این مردم که پیاده می آمدند، زن و مرد و کودک و بزرگ، بچه های شیرخواره، معلولان و حتی از کار افتادگان با عصا آمدند.

مسئول بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) ادامه داد: ممکن است شیطان روز اول فرد بوده و مقابل آن پدر بزرگوارمان حضرت آدم بوده است اما به تدریج آن هم طایفه مند شده و وسعت پیدا کرده است و همان طور که انسان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز برای ارتقاء قدرت جمهوری اسلامی می جنگیم نه برای بقای آن

امروز برای ارتقاء قدرت جمهوری اسلامی می جنگیم نه برای بقای آن