مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 09:412019-10-17سياسي

نیاز «کارتن خواب ها» به 4گرمخانه دیگر تا شروع فصل سرما


معاونت اجتماعی شهرداری مشهد از کمبود حداقل 4گرمخانه برای پناه دادن افراد بی خانمان در فصل سرما خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، عضو کمیسیون مناطق حاشیه ای و کم برخوردار شورای شهر مشهد گفت: گرم خانه ها به دو منظور مورد استفاده قرار می گیرد، اول برای جمع آوری متکدیان، دوم برای افراد بی خانمانی که در فصول سرما باید مورد حمایت قرار بگیرند.

رمضانعلی فیضی افزود : مرکز خین عرب به صورت دائم جامعه هدف را مورد پوشش قرار می دهد، چنانچه در شرایط سرما با تمام ظرفیت کار کند توانایی پوشش 400نفر را دارد، دو سالن مجزا مخصوص خانم و آقایان در این مرکز وجود دارد.

وی افزود: یک مرکز دیگر هم در ابتدای طبرسی شمالی ایجاد شده که بنا است این گرم خانه در فصول سرد سال فعالیت کند، زیرا مرکز اقامتی نیست و نیازمندان شب ها مراجعه کرده و صبح مرکز را ترک می کنند.

این عضو شورای شهر مشهد تصریح کرد: در کمیسیون مصوب کرده ایم که چهار مرکز دیگر در توس، حاشیه شهر، شهرک شهید رجایی و شهرک حر داشته باشیم که از طریق معاونت اجتماعی شهرداری در حال پیگیری است.

فیضی افزود:معمولا در تمامی گرم خانه ها مکانی برای خواب به همراه یک وعده غذایی گرم به نیازمندان ارائه می شود و امکانات بیشتر از این وظیفه شهرداری نیست مگر آنکه نهادهای دیگر و خیرین کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز «کارتن خواب ها» به 4گرمخانه دیگر تا شروع فصل سرما

نیاز «کارتن خواب ها» به 4گرمخانه دیگر تا شروع فصل سرما