مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 09:062019-10-17سياسي

استانهای معین اربعین خوزستان همکاری نکردند/خوزستان تنها ماند


استاندار خوزستان از استقبال کم رنگ استان های معین به جز فارس و تهران در مشارکت در خدمات رسانی به زائران اربعین در مرزهای خوزستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز در جلسه امروز ستاد اربعین خرمشهر با حضور وزرای کشور و راه و شهرسازی اظهار کرد: استان های معین استقبال چندانی برای خدمات رسانی در خوزستان نداشتند به جز استان فارس و شهرداری شیراز و تهران که قابل قبول ظاهر شدند، سایر استان ها آنطور که باید و شاید حضور پررنگی نداشتند.

استاندار خوزستان ادامه داد: استان خوزستان نیز به انتظار سایر استان ها نماند و برای مدیریت بهتر جمعیت انبوه زائران حسینی، شهرستان های مختلف خوزستان را برای معین هر دو مرز چذابه و شلمچه تعیین شد.

وی افزود: برای موسم اربعین تجهیزات و منابع انسانی در حد توان به میدان آمد تا در زمینه زیرساختی برای تأمین آب، برق، فاضلاب، مباحث گذرنامه ای، بهداشت و درمان مشکلی رخ ندهد.

شریعتی با بیان اینکه حضور جمعیت انبوه زائران، خدمات رسانی را سخت تر کرده بود اما همه امکانات برای فراهم شدن شرایط و افزایش امکاناتی همچون محل استراحت، پارکینگ ها و افزایش تعداد مواکب بسیج شده بود، افزود: تمام دستگاه های استانی، مرزبانی، سپاه، ارتش، بسیج، نیروی انتظامی، شهرداری ها، منطقه آزاد اروند، پتروش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانهای معین اربعین خوزستان همکاری نکردند/خوزستان تنها ماند

استانهای معین اربعین خوزستان همکاری نکردند/خوزستان تنها ماند