مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 08:492019-10-17سياسي

7 موکب ناجا در مرزهای چهارگانه و کربلا مستقر هستند


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: 6 موکب در مرزهای چهارگانه کشور و یک موکب در کربلا دائر شد که روزانه بالغ بر 3 تا 4 هزار نفر را اسکان داده و پذیرایی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی در مرز مهران ، اظهار کرد: پلیس از ابتدای ماه صفر با تمام توان و استفاده حداکثری از تجهیزات و نیرو در مرزهای چهارگانه ، خصوصاً مرز مهران برای خدمت شبانه روزی به زائران حضوری پر رنگ داشته و تا ورود آخرین زائر در صحنه خواهد ماند.

وی ادامه داد: آنچه که در مرز مهران مشاهده می شود سهولت در تردد زائران، مدیریت سفر اربعین توسط مردم و مسئولان و نیز تلاش پلیس برای سفر بی دغدغه عاشقان حسینی است و نیروی انتظامی با همت کارکنان جهادگر خود توانست در ایام اربعین امسال با برپا کردن موکب و استراحتگاه در مرز مهران و سایر پایانه های مرزی برای پذیرایی و اسکان زائران اقدام کند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: به پیشنهاد سازمان عقیدتی سیاسی ناجا و تصویب فرمانده نیروی انتظامی 6 موکب در مرزهای چهارگانه کشور و نیز یک موکب در کربلا دائر شد که روزانه بالغ بر 3 تا 4 هزار نفر را اسکان می دهد و پذیرایی می کند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 موکب ناجا در مرزهای چهارگانه و کربلا مستقر هستند

7 موکب ناجا در مرزهای چهارگانه و کربلا مستقر هستند