مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 08:292019-10-17سياسي

امام جمعه موقت فقید سنندج در کردستان محور وحدت بود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: ماموستا سیدمحمد حسینی محور وحدت در شهر سنندج و استان کردستان بود که جز کلام وحدت و کلام اسلام ناب محمدی چیزی از ایشان ندیدیم.

- حسن عسگری در حاشیه تشییع پیکر ماموستا سیدمحمد حسینی امام جمعه فقید سنندج در گفت وگو با خبرنگار فارس ضمن تسلیت درگذشت این عالم وارسته و متعهد اظهار داشت: ماموستا حسینی محور وحدت در شهر سنندج و استان کردستان بودند که جز کلام وحدت و کلام اسلام ناب محمدی چیزی از ایشان ندیدیم.

وی با بیان اینکه همیشه مایه خیر، برکت، الفت و وحدت بین مسلمین بود، افزود: ماموستا حسینی سرچشمه نور و ترویج کلام الهی بود که در مسیر ترویج معارف دینی تلاش و مجاهدتی شبانه روزی داشت و در این راستا شاگردان بسیار خوبی را تربیت کردند.

فرمانده سپاه ناحیه سنندج ادامه داد: با توجه به اینکه شورای افتا جایگاه حساسی بود، حضور ایشان در شورای افتا باعث دلگرمی همه ما بود و براساس چهارچوب های مبانی فقهی امام شافعی بسیاری از موارد را به نحو احسن انجام می دادند.

عسگری گفت: امروز حضور پرشکوه مردم سنندج از اقشار مختلف در این تشییع پیکر این روحانی دین، این پیام را دارد که مردم خادمین دین را به خوبی شناسایی می کنند و حق آنها را به درستی ادا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت فقید سنندج در کردستان محور وحدت بود

امام جمعه موقت فقید سنندج در کردستان محور وحدت بود