مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 08:222019-10-17سياسي

آقا گفتند مردم گیلان قهرمان وشهیدپرورند/ رهبری قوت قلب نخبگانند


کاظمی نخبه گیلانی حاضر در نشست صمیمانه نخبگان کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به حال و هوای این دیدار صمیمی گفت: آقا گفتند مردم گیلان قهرمان وشهیدپرورند و برای حل مشکلات آنان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، استان گیلان یکی از برترین استان ها در عرصه علمی و فرهنگی بوده و استفاده صحیح از این ظرفیت می تواند این استان را به درجه بالای علمی در کشور برساند.

مردم گیلان از دیرباز اهمیت بسیار زیادی به کسب علم داشته و خانواده تأکید و توجه بسیار زیادی به پیشرفت علمی فرزندان خود دارند به طوری که هرساله یکی از رتبه های تک رقمی کنکور سراسری از استان گیلان است.

استان سرسبز گیلان علاوه بر جاذبه های گردشگری خود، چهره های علمی فراوانی را ازجمله کوشیار گیلانی، محمد معین، محمدعلی مجتهدی گیلانی، حسن ابراهیم زاده به کشور و حتی دنیا معرفی کرده است که سرآمد تمام این چهره های علمی پروفسور دکتر مجید سمیعی رییس انجمن جراحان مغز و اعصاب جهان است.

  اما دراین بین افراد و جوانانی هستند که این چهره های علمی را الگو خود قرار داده و مدارج عالی علمی را کسب و مقاله های علمی بین المللی بسیار زیادی را نوشته و مقام های زیادی را کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقا گفتند مردم گیلان قهرمان وشهیدپرورند/ رهبری قوت قلب نخبگانند

آقا گفتند مردم گیلان قهرمان وشهیدپرورند/ رهبری قوت قلب نخبگانند