مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 08:142019-10-17اقتصادي

1 میلیون زائر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شدند


مدیرکل دفتر مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، گفت: تا روز پنج شنبه یک میلیون زائر اربعین توسط وسایل نقلیه عمومی و ناوگان حمل و نقل ستاد اربعین، - جابجا شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، داریوش باقر جوان، درباره خدمات کمیته حمل و نقل ستاد اربعین، بیان کرد: از آنجا که با ازدحام جمعیت در روزهای آغازین ماه صفر، شرایط به گونه ای رقم خورد تا طرح جابجایی زائران اربعین حسینی از سوی کمیته حمل و نقل با یک هفته تعجیل آغاز شود، ناوگان حمل و نقل عمومی بازه زمانی مناسب تری را در سفرهای رفت تجربه کرد.

وی افزود: خوشبختانه با هماهنگی ها و تلاشی که صورت گرفت، تمامی تقاضاها در پایانه های مسافربری سراسر کشور به حمل و نقل عمومی، پاسخ داده شد و این امر افزایش تمایل و علاقه مندی زائران نسبت به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را منجر شد.

مدیرکل دفتر مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، گفت: تا امروز، پنج شنبه نزدیک به یک میلیون نفر از زائران از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا و تعداد زیادی از آنان به مرزهای چهارگانه برای عزیمت به کشور عراق سفر کردند.

باقر جوان با بیان اینکه در این روزها، موج بازگشت زائران در حال ورود به کشور است، تاکید داشت: مهمترین مولفه ها این است که امروز بتوانیم ظرفیت ها را به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1 میلیون زائر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شدند

1 میلیون زائر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شدند