مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 08:042019-10-17سياسي

کلاهبردار میلیاردی ساخت و ساز در کرمانشاه دستگیر شد


مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری کلاهبردار میلیاردی ساخت و ساز مسکن در کرمانشاه خبرداد.

- به گزاری خبرگزاری مهر به نقل از دادسرای استان کرمانشاه، مهدی قنادی با اعلام این خبر اظهارکرد: طی هفته گذشته شکایاتی از سوی چندتن از شهروندان کرمانشاهی درخصوص کلاهبرداری شخصی با نام نیکزاد کرمی نژاد به دادسرای استان وصول شد.

وی تصریح کرد: پس ازانجام بررسی ها، مشخص شد نامبرده در زمینه ساخت و ساز و پیش فروش آپارتمان فعالیت دارد و تاکنون از تعدادی از شهروندان کرمانشاهی در این رابطه کلاهبرداری کرده است.

روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری متهم این پرونده خبرداد و اضافه کرد: تاکنون بیش از 60 نفر از شهروندان از این شخص شکایت کرده اند و بنظر می رسد تعداد شکات بیش از این باشد.

وی تاکید کرد: بر این اساس، به اطلاع عموم مردم استان می رسانیم که چنانچه شخصی اعم از حقیقی یا حقوقی از نامبرده فوق شکایتی دارد، نسبت به انجام و مطرح کردن شکایت خود با ارائه اسناد و مدارک مربوطه اقدام کند.

قنادی یادآورشد: شاکیان می توانند، شکایت خود را به همراه اسناد و مدارک در طریق سامانه ثنا ثبت و یا اینکه به شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرمانشاه مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار میلیاردی ساخت و ساز در کرمانشاه دستگیر شد

کلاهبردار میلیاردی ساخت و ساز در کرمانشاه دستگیر شد