مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 07:422019-10-17سياسي

جهاددانشگاهی؛ مجموعه ای از پژوهش های کاربردی با بهره گیری از مزیت های منطقه ای


رییس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه بزرگترین شبکه آموزش های تخصصی کشور و همچنین بزرگترین شبکه پژوهش های کاربردی مربوط به جهاد دانشگاهی است، - گفت: این سازمان تلاش می کند دانشجویان را با مزیت های هر منطقه آشنا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلال الدین صادقی، امروز، 25 مهرماه، در دیدار با مدیرعامل هلال احمر استان گفت: در حوزه کلان، جهاد دانشگاهی در حوزه های آموزش، پژوهش، فرهنگ و سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال فعالیت می کند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های جهاد دانشگاهی در تمامی حوزه ها گسترده است، افزود: تلاش جهاد دانشگاهی از ابتدای انقلاب این است که فعالیت های شاخص و کاربردی انجام دهد.

صادقی با تاکید بر اینکه بزرگترین شبکه آموزش های تخصصی کشور و همچنین بزرگترین شبکه پژوهش های کاربردی مربوط به جهاد دانشگاهی است، اظهار کرد: بخشی از پژوهش های کاربردی حوزه پزشکی شامل؛ رویان و پژوهشگاه ابن سینا است .

وی بیان کرد: خراسان جنوبی متناسب با مزیت های منطقه در حوزه پژوهش به سه محور گیاهان دارویی، آسیب های اجتماعی و مطالعات شهری و روستایی پرداخته است.

رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه ویژگی مهم جهاد دانشگاهی ارتباط گسترده با دانشجو و سیستم دانشگاهی است، تصریح کرد: جهاددانشگاهی از توان عملیاتی بسیار ویژه از جوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی؛ مجموعه ای از پژوهش های کاربردی با بهره گیری از مزیت های منطقه ای

جهاددانشگاهی؛ مجموعه ای از پژوهش های کاربردی با بهره گیری از مزیت های منطقه ای