مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 07:282019-10-17فرهنگي

رونمایی از کتابهایی با موضوع یزد در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت


شهردار یزد از رونمایی از چند عنوان کتاب با موضوع یزد در نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت خبر داد و گفت: روز پنجشنبه غرفه ایران به نام روز یزد فعالیت خود را آغاز می کند.

- جمال الدین عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه یزد امسال به عنوان پایتخت کتاب ایران معرفی شده است، اظهار داشت: به همین مناسبت غرفه ایران در نمایشگاه های بین المللی کتاب فرانکفورت که از معتبرترین نمایشگاه های کتاب دنیاست، با رنگ و بوی یزد افتتاح شده است.

وی عنوان کرد: غرفه ایران با نمادهایی از بادگیر، کاشی کاری های یزد و .

تزیین شده و مورد استقبال خوب بازدیدکنندگان نیز قرر گرفته است.

عزیزی بیان کرد: امروز در نمایشگاه مذاکراتی با ناشران داخلی و بین المللی در مورد ترجمه برخی کتاب هایی که در مورد یزد نگارش شده، انجام شد و امیدواریم به زودی شاهد ترجمه کتاب های فاخر در با موضوع یزد باشیم.

شهردار یزد همچنین از رونمایی دو کتاب به زبان آلمانی در این غرفه خبر داد و یادآور شد: یکی از این کتابها ترجمه کتاب انسان 250 ساله شامل مجموعه ای از بیانات رهبری در مورد زندگی سیاسی و مبارزاتی امامان شیعه است.

وی ادامه داد: همچنین ترجمه آلمانی کتاب اسلام جزیی از آلمان است نیز با حضور سرکنسول ایران در فرانکفورت همچنین مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتابهایی با موضوع یزد در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت

رونمایی از کتابهایی با موضوع یزد در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت