مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 07:262019-10-17اقتصادي

وزیر صمت: دسترسی ایران به تکنولوژی های به روز در ساخت کشتی ها


دسترسی ایران به تکنولوژی های به روز در ساخت کشتی ها وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایجاد و توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی در شهرستان های استان بوشهر پیگیری می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، رضا رحمانی صبح امروز در بازدید از شرکت های حوزه صنایع دریایی و کشتی سازی استان بوشهر با بیان اینکه ظرفیت های خوبی در صنایع کشور به ویژه صنعت دریایی وجود دارد، اظهار داشت: در ساخت انواع کشتی ها به تکنولوژی های به روز دسترسی پیدا کرده ایم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اهمیت استفاده نهادها، ارگان ها و مردم از تولیدات شرکت های داخلی، بیان کرد:  یکی از برنامه های ما توسعه صنایع دریایی است که در برخی حوزه ها مانند حوزه تامین مالی و سفارشات مشکلاتی داریم که پیگیرهای لازم انجام شده و برنامه ها تبیین و ابلاغ شده است.

وی عنوان کرد: ظرفیت خوبی در استان های جنوبی مخصوصا بوشهر، هرمزگان و خوزستان وجود دارد که الان واحدهای فعالی داریم که می توانند با گرفتن سفارش بیشتر، ظرفیت تولید خود را افزایش دهند.

رحمانی با تأکید بر اینکه باید توانمندی های داخلی کشور را باور کنیم، خاطرنشان کرد: توجه به تولید و رونق داخلی راهبرد اصلی کشور در جهت مواجهه و حل مشکلات اساسی کشور مثل بیکاری جوانان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صمت: دسترسی ایران به تکنولوژی های به روز در ساخت کشتی ها

وزیر صمت: دسترسی ایران به تکنولوژی های به روز در ساخت کشتی ها