مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 07:092019-10-17سياسي

دانشگاه علمی کاربردی دل نوشته های کربلایی را به نمایشگاه می برد


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی گفت: پس از اربعین تجارب زائران ، دل نوشته ها و آثار آنان در یک نمایشگاه سراسری که به همت نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه برپا می شود، - دانشگاه علمی کاربردی دل نوشته های کربلایی را به نمایشگاه می برد معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی گفت: پس از اربعین تجارب زائران ، دل نوشته ها و آثار آنان در یک نمایشگاه سراسری که به همت نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه برپا می شود، نمایش داده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر احمدرضا پیش بین ، در بازدید از موکب های دانشگاه علمی کاربردی استان ایلام، اظهار کرد : دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان یک دانشگاه ستادی برنامه ریزی منسجمی داشت که موکب های دانشجویی در چهار نقطه ی مرزی کشور برپا کند که مرز خسروی به دلیل نداشتن شرایط آماده نشد ولی در بقیه مرزها موکب برپا شد.

وی گفت: بر اساس هماهنگی های انجام شده، از هر واحد استانی یک کاروان برای اعزام به عتبات عالیات اعزام شده و حمایت هایی در این رابطه انجام داده ایم.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی با تقدیر از تلاش دانشگاه علمی کاربردی استان، برای برپایی موکب در شهر ایلام و مهران، گفت: چاپ بروشور، زیارت اربعین و جواب دهی به شبهات از جمله نقاط قوت این موکب ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علمی کاربردی دل نوشته های کربلایی را به نمایشگاه می برد

دانشگاه علمی کاربردی دل نوشته های کربلایی را به نمایشگاه می برد