مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 06:342019-10-17اقتصادي

خداحافظی صاحبان خودروهای بالای 200 میلیون تومان با یارانه!


عناوین مهمترین خبرهای هفته جاری به حذف یارانه دارندگان خودروهای بالای 200 میلیون تومان، پیشنهاد واگذاری واحدهای مسکن مهر به کارگران و آمادگی دفاتر کاریابی برای ثبت نام کارگران و کارفرمایان در سامانه روابط کار اختصاص داشت.

- خداحافظی صاحبان خودروهای بالای 200 میلیون تومان با یارانه! عناوین مهمترین خبرهای هفته جاری به حذف یارانه دارندگان خودروهای بالای 200 میلیون تومان، پیشنهاد واگذاری واحدهای مسکن مهر به کارگران و آمادگی دفاتر کاریابی برای ثبت نام کارگران و کارفرمایان در سامانه روابط کار اختصاص داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این هفته نماینده کارگران در شورای عالی کار از تاخیر در برگزاری جلسه بررسی تامین مسکن کارگران در شورای عالی کار انتقاد کرد او از وزارت کار خواست تا آمار واحدهای مسکن مهر تکمیل شده و آماده تحویل را در اختیار گرفته و از طریق آن کارگران را خانه دار کند.

این خبر کافی بود تا معاون فرهنگی اجتماعی وزیر کار از تهیه مدل های جدید عملیاتی برای تسهیل تامین مسکن گروه های مختلف کارگری خبر دهد.

به گفته صادقی فر وزارت کار در حال تدوین تفاهم نامه ای با همکاری وزارت راه و شهرسازی برای شناسایی گروههای هدف کارگری است و چند مدل مختلف را آماده کرده تا شرایط تامین مسکن متناسب با وضعیت خانوارهای کارگری تسهیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی صاحبان خودروهای بالای 200 میلیون تومان با یارانه!

خداحافظی صاحبان خودروهای بالای 200 میلیون تومان با یارانه!